Головна Гарантія

Гарантія

Гарантія 1 рік !!!

ГАРАТНІЯ ВІД ВИРОБНИКА*

 

Гарантія на всі амортизатори – 1 рік, але не більше 30 000 км пробігу, поширюється за таких умов:

  1. Амортизатори встановлені на СТО (наявність акта виконаних робіт з печаткою та зазначенням виконаних робіт, дати їх проведення та пробігу автомобіля – ОБОВ'ЯЗКОВО).
  2. На автомобіль встановлено 2 чи 4 нових амортизатора, попарно на вісь, причому замінені захисні комплекти (відбійник + пильовик).

Споживач повідомляє, що амортизатор, як один із ключових елементів безпеки, повинен бути встановлений у точній відповідності до вимог встановлення амортизатора. Будь-яка некваліфікована установка амортизаторів не тільки збільшує ризик при експлуатації амортизатора, але може призвести до передчасного виходу з ладу амортизатора і, можливо, інших елементів підвіски автомобіля. Гарантійний термін обчислюється від дати придбання амортизаторів Споживачем

 *При покупці через інтернет обов'язково зберігати експрес накладну.

УВАГА!

У разі виникнення гарантійного випадку, покупцю необхідно надати амортизатори для проведення технічної експертизи на строк від 5 до 10 робочих днів.

 

ГАРАНТІЯ НА ТОВАР НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ У ВИПАДКУ:

 

• Пошкодження Товару внаслідок ДТП, стихійних лих, протиправних дій третіх осіб та інших форс-мажорних обставин.

• Якщо було порушено правила встановлення амортизаторів.

• Непарна заміна амортизаторів на одній осі автомобіля

• Пошкодження Товару, внаслідок неакуратного водіння нерівними дорогами та/або виникнення ударного навантаження на автомобіль.

• Пошкодження, що виникли внаслідок застосування неякісних або тих, що не відповідають вимогам заводу-виробника, експлуатаційних (в тому числі мастильних) матеріалів.

• Дефектів, несправностей або корозії Товару, що виникли внаслідок впливу промислових та хімічних викидів, кислотного чи лужного забруднення середовища (доріг, повітря та ін.), рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів та тварин, хімічних активних речовин, у тому числі таких, що застосовуються для боротьби проти зледеніння доріг, природних явищ (град, блискавка і т.д.)

• Експлуатаційного зносу та природної зміни стану, у тому числі старіння.

• Внесення змін до конструкції автомобіля, що впливають на роботу Товару.

• Установки на автомобіль деталей, що не відповідають вимогам заводу-виробника автомобіля.

• Незадовільний технічний стан деталі / деталей, що впливають на роботу Товару.

 

 ПРАВИЛА З УСТАНОВКИ АМОРТИЗАТОРІВ

 

 

Перед встановленням амортизаторів необхідно продіагностувати вузли і деталі підвіски, що найбільш зношуються (важелі, кульові опори, сайлентблоки, підшипники верхніх опор, пильовики і відбійники), які зазнають значних навантажень при русі автомобіля. За потреби їх потрібно замінити. Під час транспортування, зберігання, складських операцій тощо, амортизатори знаходяться в горизонтальному положенні, внаслідок чого відбувається перерозподіл мастила між зовнішнім та внутрішнім циліндрами. Газова подушка, що утворилася таким чином, у верхній частині робочого циліндра веде до виникнення сторонніх звуків.

Щоб уникнути пов'язаних з цим проблем, перед встановленням амортизатор необхідно прокачати наступним чином:

а) перевернути амортизатор штоком донизу і почекати 3-5 секунд;

б) повільно стиснути амортизатор до упору та почекати 3-5 секунд;

в) утримуючи амортизатор у стислому стані, перевернути його в робоче положення та почекати 3-5 секунд;

г) після цього дати вийти штоку, трохи пригальмовуючи його рукою (якщо шток не виходить самостійно, його слід витягати рукою).

Процедуру слід повторити 5-6 разів для газонаповнених і 8-9 разів для гідравлічних амортизаторів, до повного зникнення характерного провалу під час роботи амортизатора на відбій.

Після виконання процедури прокачування, амортизатор повинен знаходитись у строго робочому положенні (вертикальному, стрілка вгору) аж до моменту встановлення.

Категорично забороняється використовувати пневмоінструмент для встановлення амортизаторів!

Для остаточного затягування різьбових з'єднань необхідно використовувати динамометричний ключ. Остаточна затяжка кріплень амортизатора до кузова а/м повинна відбуватися на навантаженій підвісці, щоб уникнути виходу з ладу гумових втулок та сайлентблоків.

Необхідно використовувати спеціальний інструмент для утримання штока від провертання для запобігання пошкодженню хромованого покриття. Забороняється використовувати для цього плоскогубці, газовий ключ та інший інструмент не призначений для цих цілей.

 

Забули пароль?

Зареєструватися

Відновлення паролю пройшло успішно!

На Вашу пошту відправлено повідомлення з інструкцією по відновленню паролю

(096) 161-69-96 (073) 161-69-96 (050) 344-69-96